زیبایی

کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی

در حال حاضر کوچک کردن بینی و فرم دادن به آن یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای تغییر چهره و زیباتر شدن آن انجام دهند؛ در چند سال اخیر شاهد به وجود آمدن روش‌های مختلف برای کوچک کردن بینی بدون انجام عمل جراحی هستیم، این روش‌ها ممکن است اثرات زیان باری برای شما داشته باشند و باعث شوند تا علاوه بر نگرفتن نتیجه دلخواه به قسمت‌های مختلف بینی خود آسیب بزنید؛ در ادامه به معرفی این روش‌ها و دلیل مناسب نبودن آن می‌پردازیم:

کوچک کردن انواع بینی بدون عمل

انواع بینی دارای فرم‌های مختلفی هستند، مثلاً بینی غضروفی، بینی استخوانی و بینی گوشتی از جمله شکل‌های متداول آن هستند که باید به روش‌های مخصوص به خود و استاندارد کوچک شوند، در حال حاضر تیترها و تبلیغات وسوسه انگیزی برای کوچک کردن آنها بدون عمل جراحی پیشنهاد می‌شود و بسیاری از افراد به دلیل ترس از عمل جراحی یا هزینه کمتر، ترجیح می‌دهند به سراغ آنها بروند.

به این نکته حتما توجه داشته باشید که در برخی مواقع افرادی که دارای بینی‌های استخوانی یا غضروفی هستند بدون استفاده از روش‌هایی مانند عمل زیبایی نمی‌توانند به فرم دلخواه خود دست پیدا کنند.  این افراد ممکن است زمانی که به سمت روش اشتباه می‌روند به بینی خود آسیب زده و عوارض و مشکلات جبران ناپذیری برای خود به وجود بیاورند؛ اکثر این روش‌ها در کنار هزینه‌های گزافی که برای افراد تحمیل می‌کند تبلیغات بوده و تاکنون شواهدی مبنی بر رضایت افراد از آن گزارش نشده است. دکتر آرمین اکبری با انجام خدمات زیبایی صورت مانند جراحی بینی در قزوین بینی شما را به سایز استاندارد میرساند.

کوچک کردن بینی

روش های کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی

بسیاری از افراد مدعی هستند با روش‌های خانگی یا دستگاه های مخصوص، می‌توان فرم بینی را شکل داد و آن را کوچک کرد؛ مثلاً استفاده از دستگاه‌های مخصوص یا استفاده از لیزر از متداول ترین روش‌های تبلیغی برای کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی به حساب می‌آید.

در کنار آن برخی از افراد معتقدند با روش‌هایی مانند گرفتن نوک بینی، انجام تمرینات ورزشی مخصوص، ماساژ دادن و یا استفاده از برخی داروها و ترکیبات گیاهی می‌تواند به کوچک شدن بینی آنها کمک کند؛ در حال حاضر جامعه پزشکی در کشور ایران و یا در کشورهای پیشرفته خارجی این روش‌ها را قبول نمی‌کند و به افراد توصیه می‌کند فریب این تبلیغات را نخورند.

علاوه بر این در برخی مواقع استفاده از آنها ممکن است به بینی شما یا مویرگ‌های آن آسیب زده و خطرات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد؛ داشتن یک بینی زیبا و بدون نقص با مراجعه به یک پزشک حاذق و انجام عمل زیبایی انجام پذیر است.

 

عوارض کوچک کردن بینی به روش‌های غیر جراحی

بینی یکی از مهمترین اجزای صورت است که برخی از افراد به دلیل بزرگی بیش از حد یا مشکلاتی مانند انحراف ترجیح می‌دهند آن را عمل کنند؛ به دلایل ذکر شده برخی از افراد تمایل به کوچک کردن بینی خود بدون مراجعه به یک پزشک متخصص و عمل جراحی دارند، این راه ها ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای سلامت فرد به همراه داشته باشد، مثلاً آسیب به استخوان یا رگهای بینی از اصلی‌ترین این عوارض به حساب می‌آید.

در برخی مواقع ممکن است به سیستم تنفسی فرد آسیب های جدی وارد شود، وجود نارضایتی و ایجاد ظاهر بد برای بینی نیز از دیگر عوارض این روش کوچک کردن به حساب می‌آید که ممکن است تاثیرات منفی فراوانی در ظاهر فرد بگذارد.

همچنین استفاده از دستگاه‌های مختلف یا روش‌های غیر اصولی ممکن است باعث آسیب به عصب بینایی بینی و حتی چشم شده به همین دلیل بیشتر پزشکان این روش‌ها را که نتیجه ای نیز ندارند، توصیه نمی‌کند؛ برخی از این روش‌ها نیز دائمی نیستند و پس از گذشت مدتی بینی دوباره به فرم قبلی خود بازگشته و دو مرتبه برای شما هزینه‌های اضافه ایجاد می‌کند. اگر ساکن قزوین هستید و قصد کوچک کردن بینی دارید حتما به بهترین جراح بینی در قزوین مراجعه کنید.

 

هزینه های گزاف کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی

در کنار کیفیت کار و ایجاد تغییرات مثبت برای بسیاری از افراد، هزینه های عمل زیبایی بینی بسیار کمتر از روش‌های غیر استاندارد و آسیب‌زا تمام می‌شود؛ در برخی روش‌های نادرست غیرجراحی، فرد باید هزینه‌های بسیار زیادی پرداخت کند، به دلیل اینکه بیشتر این روش‌ها نتیجه‌ای به همراه ندارند در نتیجه ممکن است فرد برای ترمیم و رفع نواقص و مشکلات به وجود آمده نیز مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری شود.

هزینه‌های عمل جراحی بینی در مقابل نتیجه های رضایت بخشی که دارد مناسب تر بوده و عوارض آنها بسیار کمتر و موقت است به همین دلیل برای جلوگیری از صرف هزینه های فراوان بدون گرفتن نتیجه، بهتر است از انجام کارهای نادرست خودداری کرده و در صورتیکه تمایل دارید بینی خوش فرم و زیبا داشته باشید نسبت به عمل جراحی توسط یک پزشک متخصص و ماهر اقدام کنید.

کوچک کردن بینی بدون جراحی

چرا عمل بینی برای کوچک کردن بینی ضروری است؟

به دلیل اهمیت فراوان بینی در تعیین زیبایی صورت، برای برخی از افرادی که دارای بینی‌های کج و خمیده یا بیش از حد بزرگ هستند عمل جراحی ضروری است؛ این افراد می توانند برای بالا بردن اعتماد به نفس خود تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار بگیرند. شما می‌توانید به جای استفاده از روش‌های نادرست که عوارض و آسیب‌های جدی به ظاهر و سلامتتان وارد می‌کنند، به یک متخصص مطمئن مراجعه کرده و تحت عمل جراحی زیبایی قرار بگیرید.

در حال حاضر برای بینی‌های با فرم و اندازه متنوع، عمل جراحی بهترین راه به حساب می‌آید و می‌تواند در داشتن ظاهری جذاب و متفاوت به شما کمک کند؛ همچنین به دلیل استفاده از روش‌های جراحی نوین و دستگاه‌های پیشرفته، خطری در زمان عمل شما را تهدید نمی‌کند و عوارض خطرناک و آسیب زایی نیز برای سلامت شما به وجود نمی آید به همین دلیل تنها راه کوچک کردن بینی، عمل جراحی است.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وبسایت دکتر آرمین اکبری جراح بینی در قزوین به آدرس  www.drarminakbari.com  مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا