زیباییسلامت

سوالات متداول درباره بلفاروپلاستی مشهد

بلفاروپلاستی مشهد یک عمل زیبایی برای افرادی است که از مشکل افتادگی پلک یا پف داشتن بیش از حد چشم رنج می برند. با این عمل می توان زیبایی اطراف چشم را دوچندان کرد. بلفاروپلاستی هم برای پلک بالا و هم برای پلک پایین قابل انجام است. در ادامه به مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص جراحی پلک چشم برای شما پیش آید، پاسخ داده شده است:

کاندیدای مناسب برای انجام بلفاروپلاستی چه کسانی هستند؟

  • افرادی که دچار افتادگی پلک هستند
  • افرادی که پف چشم بیش از حد دارند
  • افرادی که حلقه یا توده های چربی در قسمت پلک پایین دارند
  • افرادی که از برآمدگی های بالای پلک رنج می برند
  • افرادی که پوست شل یا افتاده اطراف چشم خود دارند

بهترین سن برای انجام بلفاروپلاستی مشهد چه سنی است؟

از آن جایی که تا سن 35 سالگی چه در آقایان و چه در خانم ها کلاژن سازی به خوبی انجام می شود و اطراف چشم حالت چروکیده ندارد، این عمل تا قبل 35 سالگی توصیه نمی شود که انجام شود. علاوه بر این جراحی پلک در سنین بعد از 65 سال هم نمی تواند چندان موثر واقع شود. با این اوصاف می توان گفت بهترین سن برای انجام بلفاروپلاستی مشهد سن 35 تا 65 ساگی است.

 هزینه بلفاروپلاستی مشهد چقدر است؟

عوامل بسیاری در قیمت جراحی پلک تاثیر گذار است که از جمله آن ها می توان به میزان اصلاحات مورد نیاز برای هر پلک، دستمزد پزشک و کلینیک انتخاب شده اشاره کرد. هزینه بلفاروپلاستی مشهد در کلینیک سلامت ایده آل در مهر ماه سال 1402 از مبلغ 7 میلیون تومان برای پلک بالا و برای پلک پایین از 8 میلیون تومان شروع می شود. ناگفته پیداست که چشم ناحیه حساسی است و پیش از تمرکز بر هزینه ها بهتر است تا بر کیفیت کار پزشک و تجهیزات کلینیک دقت کرد.

بلفاروپلاستی در مشهد
انجام جراحی پلک مشهد

بلفاروپلاستی مشهد چگونه انجام می شود؟

جراحی پلک در مشهد معمولا با بیهوشی عمومی انجام می شود تا حرکات چشم افراد مانع انجام کار پزشک نشود. سپس بنا به نیاز بیمار، برش های ریزی در پلک پایین یا بالا ایجاد می شود و پزشک با دقت و مهارت خود پوست اضافی و همچنین چربی اضافه را بر می دارد تا حالت افتادگی چشم بر طرف شود و در نهایت در قسمت برش های ایجاد شده،  بخیه زده می شود.

آیا انجام بلفاروپلاستی عوارض دارد؟

بله، اما این عوارض بسیار ناچیز است و بعد از مدتی از بین می رود و ممکن است صرفا برای تعدادی از افراد اتفاق افتد و برای برخی دیگر هیچ مشکلی پیش نیاید. برخی از این موارد عبارتند از :

  • کبودی
  • ورم در اطراف چشم
  • درد
  • خونریزی
  • عفونت
  • عدم تقارن بین دو چشم
  • خشکی چشم
  • اختلال بینایی

آیا بلفاروپلاستی مشهد عملی دائمی محسوب می شود؟

بله، بلفاروپلاستی عملی دائمی است، اما با گذر سن و کاهش کلاژن سازی پوست ممکن است پلک مجددا کمی دچار چین و چروک شود. این چین و چروک ها  به مرور زمان افتادگی پلک را به همراه خواهند داشت. علیرغم همه این ها تا حد زیادی بستگی به نوع پوست افراد دارد و ممکن است برای برخی از افراد این حالت اتفاق نیفتد.

دوران نقاهت بلفاروپلاستی چقدر است؟

همانطور که عوارض بلفاروپلاستی در هر فردی ممکن است به نحوی متفاوت خود را نشان دهد، دوران نقاهت بعد از بلفاروپلاستی هم متفاوت خواهد بود. به طور کلی دوران بهبودی بلفاروپلاستی حداقل 1 هفته و حداکثر 2 هفته برای افراد زمان خواهد برد.

آیا می توان همزمان با بلفاروپلاستی مشهد، لیفت ابرو انجام داد؟

بله، زمانی که افراد علاوه بر افتادگی پلک، از حالت افتاده و خسته ابروی خود رنج می برند، از طریق انجام لیفت ابرو مشهد با بالا بردن عضله ابرو و پیشانی می توانند به نتایج بهتر و ماندگاری دست یابند. علاوه بر این دوران نقاهت، زمان و هزینه انجام هر دو روش به مراتب کمتر خواهد بود. آنچه در تصمیم گیری پزشک متخصص پوست برای انجام این دو روش به صورت همزمان مهم است، این است که بدن شما از سلامت عمومی قابل قبولی برخوردار باشد. دقت کنید که جراحی پلک حالت افتاده چشم ها را برطرف می کند، اما عمل لیفت ابرو مشهد افتادگی و حالت خسته ابروها و پیشانی را برطرف می کند. لیفت ابرو به دو روش جراحی و غیر جراحی قابلیت انجام دارد که هر کدام از آن ها مدت زمان ماندگاری مشخصی دارند. از دیگر روش های جراحی می توان به لیفت ابرو با آندوسکوپی نام برد. لیفت ابرو با هایفوتراپی، لیفت ابرو با بوتاکس، لیفت ابرو با نخ و لیفت ابرو با لیزر از روش‌های غیر جراحی است که افراد می توانند بدون بیهوشی و جراحی آن را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهند.

خدمات لیفت ابرو در مشهد
نمونه کار انجام لیفت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل

ساکشن غبغب مشهد چه کاربردی دارد؟

اگرچه چشم و ابرو یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که در زیبایی چهره نقش به سزایی دارند، اما از نواحی مانند چانه هم نباید غفلت کرد. اگر شما هم از میزان چربی زیاد زیر چانه خود رنج می برید و به اصطلاح غبغب دارید، می توانید با انجام ساکشن غبغب در مشهد این معضل را برطرف کنید. پزشک متخصص از یک لوله کوچک به نام کانولای برای تخلیه چربی زیر چانه استفاده می کند.

بسیار مهم است که نزد یک متخصص پوست متبحر این کار ر ا انجام دهید تا میزان برداشتن چربی به اندازه کافی باشد و اندازه کانولای انتخاب شده متناسب با صورت بیمار باشد. علاوه بر ساکشن غبغب، انجام این عمل زیبایی با لیزر هم با ایجاد سوراخ هایی کوچک می تواند چربی زیر چانه را ساکشن و چهره شما را زیباتر کند.

ساکشن غبغب مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
انجام ساکشن غبغب در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا