زیبایی

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران

تزریق ژل می‌تونه برای بازیابی حجم از دست رفته پوست، جوانسازی و لیفت پوست بیشترین تأثیر رو داشته باشه؛ اما شناختن بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران چه کسانی هستند؟ برای آنکه بتونید بهترین دکتر های تزریق ژل رو شناسایی کنید لازمه با مواردی مثل ویژگی‌ های پزشک عالی آشنا باشید.

جهت آشنایی با بهترین پزشکان تزریق ژل در تهران و آشنایی با انواع‌ فیلر و ژل حتما تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا همچون بررسی بهترین کلینیک های بوتاکس در تهران مقاله کاملی رو با شما به اشتراک بگذاریم

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران چه کسانی هستند؟ معرفی 5 پزشک برتر تزریق ژل

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران بسیار زیاد هستند و قطعا معرفی کردن اونها در این مطلب امکان پذیر نیست. سعی کردیم دکترهایی که رضایت بالایی رو دارند براتون معرفی کنیم تا در نهایت با تحقیق و مشاهده نمونه کارها بتونید بهترین پزشک تزریق ژل رو انتخاب کنید.

دکتر لیلی هاشمی

دکتر لیلی هاشمی با بیش از 20 سال سابقه امور خدمات زیبایی مانند تزریق چربی‌ و بوتاکس زیباترین چهره رو به شما هدیه میده. میتونید برای مشاهده نمونه کارهای دکتر به صفحه آپارات یا اینستاگرام ایشون مراجعه و رضایت زیباجویان رو ببینید. کلینیک دکتر لیلی هاشمی محیطی آروم و دور از تنش داره تا شما در بهترین حالت ممکن خدمات مدنظرتون رو دریافت کنید.

دکتر سوسن احمدی

دکتر احمدی با وجود پرسنل مجرب و استفاده از تکنیک اصولی رضایت بسیاری از زیباجویان رو کسب کرده‌اند. ایشون در تزریق فیلر، بوتاکس، مزوتراپی و… تخصص دارند.

دکتر خلیل پارسا نژاد

دکتر پارسا نژاد یکی از بهترین پزشکان تزریق ژل در تهران هستند که دوره تخصصی خود را در گروه پوست گذارنده اند و بسیاری از خدمات تزریق فیلر و بوتاکس رو به متقاضیان ارائه می‌دهند.

دکتر صفیه چعباوی زاده 

دکتر چعباوی زاده یکی از بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران هستند که در کلینیک خود مشغول به فعالیت بوده و نمونه کارهای ایشان در سایت شون قابل مشاهده است. میتونید برای تزریق انواع فیلر، ژل و کاشت مو، ابرو و… به این دکتر مراجعه کنید.

دکتر گیتا مجید زاده

دکتر مجید زاده با وجود پرسنل مجرب و حرفه‌ای پس از آنالیز چهره بهترین تزریق ژل رو در ناحیه لب و صورت انجام میده و دقت در تزریق باعث محبوبیت این پزشک شده است.

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران

5 تا از بهترین کلینیک های تزریق ژل در تهران 

باید خودتون به این نتیجه برسید که کدوم کلینیک بهترین کلینیک تزریق فیلر و کدام پزشک بهترین پزشکان تزریق ژل در تهران هست؛ چرا که، صدها پزشک درجه یک و کلینیک فوق‌العاده در سطح تهران وجود دارن که امکان معرفی تموم اونها برای ما وجود نداره. در ادامه 5 کلینیک معروف تزریق ژل در تهران رو براتون به صورت مختصر معرفی کردیم.

کلینیک تخصصی ایرانیان

این کلینیک 20 سال هست که در حوزه فعالیت‌های زیبایی و سلامتی‌ پوست فعال هست و دارای به روز ترین دستگاها و تجهیزات برای انجام امور زیبایی متقاضیان است. ضمن اینکه 4 شعبه در تهران داره و کار رو برای تمام ساکنین تهران راحت کرده است.

کلینیک دکتر هاشمی

کلینیک دکتر هاشمی نیز با بیش از 20 سال سابقه و تجربه درخشان در حوزه تزریق ژل و انواع فیلر و دیگر روش های زیبایی و جوان‌ سازی پوست، جزو بهترین کلینیک های سطح تهران شناخته شده که می‌تونه رضایت شما رو در تمام ابعاد علی الخصوص تزریق ژل لب کسب کنه. و حتی با تزریق نیم سی سی ژل لب هم تغییرات را احساس می کنید.

کلینیک زیبایی ارکید

این کلینیک نیز با رسیدگی سریع و حرفه‌ای به زیباجویان طی 15 سال فعالیت خودش تونسته رضایت خیلی از مراجعین رو در سطح تهران کسب کنه.

کلینیک زیبایی دلوین

یک کلینیک نو پا که کار خود را در حوزه زیبایی علی الخصوص تزریق ژل شروع کرده و با استفاده از متریال درجه یک رضایت بسیاری از مراجعین خودشو جلب می‌کنه.

 کلینیک زیبایی نوران 

این کلینیک از سال 94 فعالیت خودشو در حوزه زیبایی شروع کرده و از تمام برندهای تأیید شده سازمان غذا و دارو انگلستان استفاده می‌کنه.

ویژگی‌های بهترین دکتر های تزریق ژل در تهران 

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران قبل از هر چیز جلسه مشاوره پیش از تزریق برگزار می‌کنه و تمام صورت زیباجو رو آنالیز کرده و سپس طبق نیاز و سلیقه متقاضی نقاط تزریق ژل رو مشخص می‌کنه.

_ بهترین پزشک تزریق فیلر در تهران دارای مدرک معتبر از یک دانشگاه درجه یک هست و مدرک معتبر با عمل‌های تزریقی را نیز دارد.

_ تجربه و مهارت کافی دارد و این رو می‌تونید از نمونه کارها و سبک مشاوره دکتر تا حد زیادی متوجه بشید.

_ میزان رضایت‌مندی مراجعین دکتر بالا است و شما می‌تونید با مشاهده صفحات اجتماعی پزشک مثل اینستاگرام و آپارات این رو متوجه بشید.

_ هزینه مناسب و ارائه خدمات درجه یک از دیگر ویژگی‌های بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران هست.

_ استفاده از ژل های برند مرغوب و دارای کیفیت فوق‌العاده از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین پزشک تزریق ژل در تهران هست.

و در آخر تمیزی کلینیک و مجهز بودن به دستگاه های به روز و آخرین مدل می‌تونه یکی از ویژگی‌ های پزشک خوب برای تزریق ژل باشه. می‌تونید با تحقیق و پرس و جو توسط خودتون تموم این موارد رو در کلینیک دکتر لیلی هاشمی بررسی کنید و پس از تایید، از دکتر برای تزریق ژل و فیلر نوبت مشاوره و تزریق دریافت کنید.

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران؛ آشنایی با انواع پرکننده ها

پرکننده‌ها و ژل های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که برخی نسبت به بعضی دیگر دارای محبوبیت بیشتری هستند. برای اینکه بتونید راحت تر نوع ژل پرکننده رو انتخاب‌ کنید حتما توضیحات پایین رو مطالعه کنید.

اسید هیالورونیک

این ماده به صورت طبیعی تو بدن همه ما وجود داره و تزریق اون به صورت ژل برای حجم دهی و لیفت پوست خیلی متداول هست. میشه اسکار محبوب‌ ترین ژل پوستی رو به هیالورونیک اسید داد که حدود 12 ماه اثراتش باقی میمونه.

اسید پلی ال لاکتیک

این ماده با رویکرد تحریک کلاژن سازی به جوان سازی پوست کمک می‌کنه و ماندگاری اون حدود 2 سال تخمین زده میشه.

پلی متیل متاکریلات 

یکی از ماندگارترین پرکننده های پوستی است که تا 5 سال هم اثراتش ماندگاری داره و در ترکیباتش کلاژن هم هست.

هیدروکسیلاپاتیت کلسیم

همون‌طور که از اسم این ژل مشخصه، ترکیبات این ژل بر پایه ذرات میکروسکوپی کلسیم هست که قوام بیشتر و ماندگاری طولانی‌تری نسبت به هیالورونیک اسید داره و برای چین و چروک های عمق دار پوستی مناسب هست.

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران؛ عوارض جانبی ژل ها

قطعا تزریق ژل می‌تونه عوارض محدودی هم داشته باشه؛ البته شرط داشتن حداقل میزان عوارض‌ انتخاب بهترین دکتر های تهران برای تزریق ژل هست. عوارض تزریق ژل شامل موارد زیر میشه:

  • احتمال بروز زخم و عفونت
  • ممکن است چین و چروک ها بیشتر از حد نیاز صاف شوند و پوست ظاهری مصنوعی به خودش بگیره.
  • برجستگی‌ و گوله گوله شدن ژل
  • عدم وجود تقارن پس از تزریق ژل در ناحیه تزریق
  • احتمال مرگ سلول‌های پوستی
  • درد، ورم، کبودی
  • خارش و ضایعات پوستی

به طور معمول عوارض تزریق ژل با توجه به ژنتیک و مراقبت‌های فرد یین 3 الی 5 روز رو به بهبودی می‌روند. در صورت بروز مشکلات طولانی مدت و تشدید شونده حتما با پزشک تماس بگیرید.

کاربردهای تزریق ژل؛ بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران 

کاربرد مواد حجم دهنده و فیلرها و ژل ها در صنعت زیبایی و پزشکی بسیار زیاد است. از مهم‌ترین کاربردهای تزریق ژل توسط بهترین دکتر های تهران میشه به جوانسازی پوست، شفافیت پوست، لیفت و حجم دهی مناسب به اعضای صورت یا اندام اشاره کرد.

ضمن اینکه با توجه به هزینه‌های بالای عمل جراحی استفاده از روش های تزریقی می‌تونه بسیار کارآمد و مقرون به صرفه باشه. در ادامه مهم‌ترین کاربرد های تزریق ژل در تهران رو براتون آوردیم.

افزایش حجم: با کمک شناخت بهترین دکتر های تزریق ژل در تهران و انتخاب کلینیک و پزشک درجه یک میشه قسمت‌های مهمی مثل چانه، گونه، لب و… رو برجسته کرد و افزایش حجم داد.

رفع عیب‌های بینی: گاهی برای رفع اشکالات جزئی ناشی از عمل بینی از تزریق ژل کمک می‌گیرند و گاهی بدون عمل برای اصلاح فرم بینی از تزریق انواع فیلر به بینی مثل ژل هیالورونیک اسید کمک می‌گیرند.

رفع چین و چروک: بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران به کمک تزریق ژل میتونن چین و چروک های صورت رو به خوبی رفع کنند و باعث شفافیت و زیبایی بیشتر چهره شوند.

تزریق ژل باعث آبرسانی بیشتر پوست میشه

توصیه‌های بعد از تزریق؛ بهترین دکتر های تهران تزریق ژل در تهران

معمولاً پزشک تاکید می‌کنه که توصیه های بعد از تزریق ژل رو جدی بگیرید؛ چرا که، باعث بروز نتایج بهتر و بهبودی سریع‌تر میشه. این توصیه ها شامل موارد زیر میشه:

برای کاهش درد، ورم، کبودی و التهاب می‌تونید از کمپرس سرد استفاده کنید. همچنین داشتن رژیم غذایی میوه و سبزیجات و پرهیز از غذاهای ادویه دار و شور می‌تونه در بهبود سریع و کاهش ورم کمک بیشتری کنه.

تا 72 ساعت بعد از تزریق ژل از قرارگیری در مکان‌های خیلی گرم مثل سونا، نور مستقیم آفتاب و استخر آب گرم خودداری کنید‌. دود سیگار ممکنه باعث ایجاد عفونت بشه پس بهتره چند روز قبل و بعد از تزریق از مصرف دخانیات اجتناب کنید.

بهتره روی صورت نخوابید و تلاش کنید تا کمترین میزان فشار به صورت و ناحیه تزریق ژل وارد بشه تا نتیجه تزریق رضایت بخش باشه.

هزینه ویزیت تزریق فیلر در تهران چقدر است؟

هزینه ویزیت و هزینه تزریق فیلر در تهران بستگی به نوع پزشک، تخصص و میزان تجربه و مهارت ایشون داره. ضمن اینکه برند فیلر، موضع تزریق و میزان تزریق نیز در هزینه‌ها تأثیر گذار هستند.

در این میان معمولا کلینیک ها هزینه‌های تزریق رو بین 2 الی 8 تومن تخمین میزنن؛ اما مهمه بدونید که هر چقدر میزان تزریق ژل و مواضع تزریق بیشتر باشه هزینه‌ها هم بیشتر خواهد شد. تعداد جلسات هم می‌تونه روی قیمت نهایی تزریق ژل تاثیرگذار باشه.

مزایای تزریق ژل لب در تهران

از مزایای تزریق ژل در تهران و انتخاب بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران میشه به فرم دهی مناسب و اصلاح عیوب لب و سایر بخش‌های صورت اشاره کرد.

همچنین رفع عدم تقارن لب ها، رفع چین و چروک های روی پوست لب، آبرسانی به پوست لب و افزایش حجم مناسب و فرم جذاب از دیگر مزایای تزریق ژل لب نزد بهترین دکتر ژل لب در تهران هست.

این روش ایمن بوده و خطرات جراحی پروتز لب و دوران نقاهت طولانی پس از اون رو نداره. ضمن اینکه در صورت عدم رضایت نتایج تا حد زیادی قابل برگشتن هست.

در نهایت مهم‌ترین مزیت تزریق ژل لب داشتن لب هایی خوش فرم و جذاب هست که اعتماد به نفس شما رو بیشتر از سابق می‌کنه و چین و چروک های اطراف لب و دهن رو هم تا حد زیادی رفع و چهره تون رو شاداب تر از همیشه نشون میده.

در این موارد از تزریق ژل در تهران اجتناب کنید 

تزریق ژل در تهران به همه توصیه نمیشه در واقع اگه به یکی از موارد  زیر دچار باشید تزریق ژل در هیچ کجای جهان به شما پیشنهاد نخواهد شد. این موارد عبارتند از:

  • اگه به هر کدوم از فیلرهای پوستی حساسیت دارید یا کلا مستعد حساسیت هستید. ( بهتره از پزشک درخواست تست حساسیت کنید.)
  • اگه به هر دلیلی التهابی در پوستتون وجود داره. مثل تبخال، آکنه، کهیر یا بثورات پوستی
  • اگه اختلال خونریزی یا مشکلاتی مثل عدم انعقاد خون دارید.
  • اگه باردارید یا در دوران شیردهی هستید.
  • اگه سن شما کمتر از 18 سال هست.
  • یا اینکه پوستتون نسبت به زخم حساسه  و دیر خوب میشه و حتی مبتلا به دیابت هستید، بهتره نسبت به پیدا کردن بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران تجدید نظر کنید چون احتمالا منع تزریق براتون وجود داشته باشه؛ البته بهترین پزشک تزریق فیلر می‌تونه این رو براتون تشخیص بده پس مشاوره فراموش نشه!

بهترین پزشک تزریق فیلر در تهران

کلام آخر

برای اینکه بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران رو پیدا کنید لازمه‌ حسابی تحقیق و جستجو داشته باشید و تجربه عینی کسانی که نزد دکتر منتخب شما تزریق انجام دادند رو ببینید و در نهایت پس از بررسی میزان رضایت از زیباجویان انتخاب کنید که چه پزشکی بهترین است.

می‌تونید با مشاهده نمونه کارهای کلینیک دکتر لیلی هاشمی با شماره‌ های موجود در سایت کلینیک تماس بگیرید و نسبت به دریافت مشاوره پیش از تزریق و ویزیت برای تزریق فیلر اقدام کنید.

سوالات متداول بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران 

آیا تزریق ژل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد؟

معمولا تزریق ژل برای مقاصد زیبایی چهره و اندام تحت پوشش بیمه قرار نمیگیگیره!

هزینه تزریق ژل در تهران چقدر است؟ 

معمولا هزینه‌ تزریق ژل در تهران به طور قطعی بیان نمیشه بلکه موضع تزریق، مقدار و برند ژل و همچنین دستمزد پزشکان در هزینه‌های تزریق ژل تاثیرگذار هستند.

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

معمولا ماندگاری ژل به ژنتیک و متابولیسم بدن فرد، میزان تزریق و برند ژل خیلی بستگی داره؛ اما به‌ طور کلی ماندگاری ژل رو بین 6 الی 18 ماه تخمین می‌زنند.

بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران را از کجا پیدا کنیم؟

با کمک یه سرچ ساده و مشاهده نمونه کارهای پزشک مدنظر در سایت یا صفحات اجتماعی پزشک می‌تونید بهترین دکترهای تزریق ژل در تهران رو پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا